انجام پایان نامه telegram انجام پایان نامه instagram انجام پایان نامه aparat انجام پایان نامه facebook سفارش پایان نامه 

پایان نامه

در پایان مقطع تحصیلی دانشجو می بایست گزارشی مکتوب را مطابق با قواعد نحوه نگارشی مشخص تحت عنوان پایان نامه ارایه نماید. پایان نامه هر دانشجو متناسب با رشته تحصیلی وی و موضوعات تحقیقاتی است که در دوره تحصیل مورد مطالعه قرار داده است. مسیر انجام پایان نامه دارای مسایل و دشواری های خود است و چنانچه یکی از مراحل انجام پایان نامه به درستی انجام نشود می تواند سایر بخش ها را نیز با مشکل مواجه نماید. انتخاب موضوع پایان نامه اولین مرحله در راستای انجام پایان نامه است و می توان آن را تاثیرگذارترین بخش پایان نامه دانست. موضوع پایان نامه نباید تکراری باشد و می بایست به گونه ای انتخاب شود که بتوان نوآوری مناسبی را در آن ارایه داد. پایان نامه نامه دارای فصل های گوناگونی می باشد که در ادامه به صورت مختصر به آن ها می پردازیم:

در ابتدا یک پایان نامه شامل صفحات آغازین می باشد

برای انجام فصل 1 پایان نامه، دانشجو می بایست به موضوع پایان نامه خود تسلط کامل داشته و به معرفی پژوهش انجام شده بپردازد.

برای انجام فصل 2 پایان نامه، تحقیقات و پژوهش های گذشته می بایست مورد نقد و بررسی و قرار گرفته و در فصل 2 پایان نامه تحت عنوان مرور ادبیات گذشته به آن ها پرداخته شود.

در انجام فصل 3 پایان نامه، مراحل پژوهش انجام شده و تحقیقات ارایه می شوند.

ارایه یافته های پژوهش بخش اصلی انجام فصل 4 در پایان نامه می باشد.

تحلیل یافته ها، نتیجه گیری و بحث پیرامون آن ها مباحثی هستند که در انجام فصل 5 پایان نامه قرار می گیرند.

انجام فصل 6 پایان نامه مساوی با ارایه خلاصه ای از پژوهش انجام شده می باشد.

در انتها نیز منابع و ماخد مورد استفاده در پایان نامه و پیوست های موردنیاز نوشته می شوند.