انجام پایان نامه telegram انجام پایان نامه instagram انجام پایان نامه aparat انجام پایان نامه facebook سفارش پایان نامه 

 

انجام پایان نامه مهندسی مکانیک تبدیل انرژی| انجام پایان نامه مهندسی مکانیک | انجام پایان نامه مهندسی

انجام پایان نامه مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

از آنجائیکه در برنامه کارشناس مهندسی مکانیک در حرارت و سیالات، طراحی کلیه موارد و تحقیق در رشته تولید و تبدیل انرژی که به مهندسی مکانیک مربوط می شود در نظر گرفته نشده است و نیاز جامعه ایجاب میکند تا در زمینه های موتور احتراق داخلی، نیروگاهها، تاسیسات حرارتی و ایجاد درجه حرارتهای خیلی پایین (کرابجنک) و همچنین حرکت سیال و انتقال حرارت و جرم و تاسیسات آبی و سایر زمینه های حرارت و سیالات با بکارگیری علوم و فنون پیشرفته به خودکفائی صنعتی در این زمینه های برسیم. لذا برنامه کارشناسی ارشد تبدیل انرژی تدوین گردیده است . دانشجویان این دوره با گذراندن برنامه های پیوست، بر طبق مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی به دریافت درجه کارشناسی ارشد آموزشی یا پژوهشی نائل خواهند شد.
دراینجا یاد آور میشود که در درس پیشنهادی و محتوای انها و همچنین زمینه های تحقیقاتی جهت اجرای رساله و پروژه به نظرات دانشگاهها و صاحبنظران توجه گردیده و با پیشنهادات اصلاحی از طرف دانشگاهها و صاحبنظران، برنامه همواره پویائی خود را حفظ خواهند کرد.
بدیهی است که در بازنگری مداوم اصلاحات لازم مطابق با نیاز صنعت کشور انجام خواهد پذیرفت.
طول دوره تحصیل

حداقل و حداکثر زمان تحصیل را ائین نامه های مصوب شورایعالی برنامه ریزی تعیین نموده اند.
تعداد واحدها

تعداد واحدهای دوره کارشناسی ارشد شامل 28 واحد نظری، آزمایشگاهی،عملی، وپایان بشرح زیر است:
آموزشی:
دروس اصلی 15 واحد
تخصصی 15-13 واحد
سمینار2 واحد
پایان نامه 6-8 واحد
پژوهشی
دروس اصلی
دروس اصلی 12 واحد
تخصصی 12-5 واحد
سمینار 2 واحد
پایان نامه 12-19
نقش و توانایی یا کارایی

هدف از آموزش این برنامه تربیت نیروی متخصص، طراح، محقق و با مدرس در زمینه های تولید و تبدیل انرژی، انتقال حرارت و سیالات مورد نیاز صنایع، مراکز تحقیقاتی و موسسات آموزشی میباشد. فارغ التحصیلان این رشته می توانند قسمتی از نیاز جامعه را در ارتباط با تولید و تبدیل انرژی در سطح طراحی و تحقیقات بر طرف نمایند.
این صنایع شامل نیروگاهها، مراکز قدرت کارنجات، پالایشگاهها، صنایع اتومبیل سازی و موتورهای احتراق داخلی، صنایع هوائی و دریایی،وسائل حمل ونقل تاسیسات حرارتی و برودتی، ایجاد درجه حرارتهای خیلی پایین (کرابجنیک) تاسیسات ابی و سایر صنایع مربوطه میباشد.
ضرورت و توانایی

با توجه به مشاغلی که در صنایع مندرج در بند 4 گفته شد این برنامه کارشناسی ارشد طراحی کاربردی در مهندسی مکانیک برنامه ریزی شده است. فارغ التحصیلان این تخصصها هر کدام بتنهائی میتوانند حدود 30% ازخدمات مهندسی مکانیک را در سطح کارشناسی ارشد برآورده نمایند. حدود 40%باقیمانده مربوط به تخصصهائی است که متعاقباً برنامه ریزی خواهد شد.

چارت درسی زیر صرفا جنبه پیشنهادی دارد. انتخاب واحد باید با نظر و تائید استاد راهنما صورت گیرد. در غیر این صورت هیچ مسوولیتی متوجه مسوولیت سایت دانشگاه نخواهد بود